Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hoyeh!!

kemarin agak bz skit..then kemarin my B kol.dia ckp kad yg dia design tuh leh print dgn harga murah..yessssssssssssss!dpt gak aku guna kad tuh..yeyeeyeyeyey!tengkiu yayang!dpt gak my B cari kedai yg murah..so kami dh tempah 500pcs kad tuh..nnt dah siap kad tu leh laa hantaq kat membe2 aku..lani tgh dok kumpoi alamat membe2..dlm bulan 5 ka baru aku mula wat penghantaran kad..kad tuh my B wat utk 2-2 belah pihak..sbb kami byk share membe2 yg sama..so 2-2 belah la dijemput hadir..

lps balik keja aku pi jmpa my B sat..pi tgk kad tu sebelum di hantaq utk print kat kedai..dah elok sumanya aku minum2 sat kat astro sambey dengaq skit cerita muhong..kekekke..malaih nk dengaq byk2 aku nk blah dah..sebelum blk umah aku singgah sat kat kedai rainbow..beli brg2 nk wat hantaran skit..

balik umah mlm td aku smbung jahit cadar..hadoiii lenguh blakang la dok jahit manik2 ni..naik juling mata aku..smbey jahit tu aku layan laa crita feverat aku : UGLY BETTY & DESPERATE HOUSEWIVES..bessssssssss!

No comments: