Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

pabila buhsan menguasai diri

aku buhsan sebenaqnya..buhsan sbb aku rasa mcm x bes la lately ni..mcm2 benda yg aku pikiaq..hadoiiiiii..kemarin dh tgk design kad kawen yg my B wat..sangat cantek!aku bekenan sgt..tp bila my B kata kos nk print mahal,terpaksa la aku berkorban.sedeh laaa kad tuh x jadi kenyataan..huhuhu!kena beli kad then print ja la design yg my B wat..aku serahkan ja la kat my B wat keputusan tuh..huhu..

1-2 minggu ni aku agak bz laa..bz dgn keja,bz dgn persiapan nk kawen..dupdapdupdap pun ada ni..sat ja masa berlalu kan..aku dah nk kawen rupanya.haha!tp borang nikah x pi amek lgpun kat tok imam..kekekeke..sijil nikah pun baru ja dpt sri sabtu lps..hoyehhh aku dah ada lesen nk kawen!bila tgk nama kat sample kad kawen tuh,mcm x percaya plak..huahuahuaha!bes wooo nk kawen ni..mlm2 pun tidoq sengeh ja aku rasa...tp tensen tu ada gak..duit kuaq mcm ayaq aku rasa..arini dpt gaji,arini gak dah tinggai separuh..huhu!

4 comments:

mummyshasya said...

besa la na,org nk kawen mmg camtu..aku dh merasa..

Flaren's World said...

syiok nya perasaan ituuuu

munna said...
This comment has been removed by the author.
munna said...

haha tu la kan enat..suma serba x kena ni..hadoi laaa..
cik fieza,syok ka?aku rasa pening ja weh..kena byk sabaq