Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

keturunan tok mat dan tok chah

aku,tok,nunie,adik



owhhhh..aku tgh dok men sms ngan cousin aku,puan nunie..kami dok tanya2 la preparation masing2..aku rasa dalam sejarah keturunan aku,tahun ni laa paling banyak skali kenduri kawen..mau tak nya,5 cucu tok aku kawen tahun ni!yg nak tergelaknya,4 org kenduri dalam bulan 5..pheewwww!pak2 menakan dok usik,soh wat serentak kat stadium darulaman jaa..kekekeke..

aku,nunie dan adik-kami 3 org ni mmg rapat dr kecik la..sebaya 3-3 org ni..yg nak tergelak,tok aku abaq,sorang2 mai jumpa dia abaq kata nk menikah.tapi antara kami 3 org,xdak pun bercerita sesama sendiri,kunun2 tok aku la org pertama yg tau..haha!kebetulan sungguh la 3-3 nk wat kenduri..tok aku kata tahun depan dia dpt cicit 5 org..hakhakhak tinggi sungguh cita2 tok aku!aminnnn..arap2 sempat la dia tgk cicit dia 5 org ni..


start dari 25.04.09 dan 02.05.09 kenduri irwan.depa ni dah akad nikah dah:





09.05.09 dan 16.05.09 kenduri nunie:





23.05.09 dan 24.05.09 kenduri adik (sue):




30.05.09 dan 06.06.09 kenduri muna farhah dan wan azizul :



hoho..bess!slamat kalut kepada keturunan tok mat dan tok chah sekalian..(i miss my tok mat)

No comments: