Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

AKU

ADAKAH AKU:
-tak pandai jaga ati dan perasaan org lain?
-tak pandai amek ati org lain?
-tak pandai melawak dgn org lain?
-tak pikiaq perasaan org lain?
-tak menghargai pengorbanan org lain?
-tak bersyukur dgn apa yg aku ada?
-tak mengenali diri aku sendiri?

MUNGKIN AKU:
-mempunyai ego yg tinggi
-pentingkan diri sendiri
-bukan sesiapapun
-tak layak dilayani sebaiknya
-kayu dan tak berperasaan





arini aku dah dpt jawapan.
aku kesemua seperti di atas tu.
hina kan aku?

4 comments:

syahadah said...

benna...kadang2 akak pun rasa cam tu..tapi jgn biarkan perasaan membuatkan kita rendah diri...teruskan hidup..senyum sentiasa..ada ramai jugak yg suka kat benna...mcm ahkak...

munna said...

thanks akak.x semua org sukakan kita kan.kdg2 rasa mcm syok sendiri pun ada gak..hehe.tp kalo kita sendiri x suka diri kita,mcm mana la org lain nk suka kita..

Flaren's World said...

aku tak paham

munna said...

ang x paham pun xpa.
kekekeke