Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

current mood



owh 6 weeks to go..haha!ada gak rasa dupdap tu..mlm td ym ngan mastiqah..aku tanya dia pasepa aku berperasaan sebegini dan sebegitu?mas ckp'memang la mek,lepas kawen lagi la ko teringin sangat2..'hoh adakah perubahan mood sudah berlaku?kekeke..tp suma tu rezeki allah kan..cuma cepat dan lambat ja..tp la ni aku cepat tersentuh ati dan terbuai2 pabila tgk pasangan romentik mcm isma dan zul (af7)-aku tgk kat youtube,xdak masa aku nk tgk live!

mlm td gak aku dok lipat2 kad jemputan..my babah kat his frens pun nk ikut pi klantan nnt..and my ummi pun ckp camtu.her good frens pun nk ikut..well,makin ramai lak nk pi ni..aku ingatkan xdak sapa nk pi kenduri aku kat sana..my babah kata nampak gaya kena sewa sebijik bas..wahahha...

aku nk ckp: rezeki org nk kawen ni mmg murah kan?

No comments: