Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

check up 39 weeks

arini check up 39 weeks.alhamdulillah semua ok.cuma lama sungguh aku menunggu..ya allah..sorang dekat setengah jam rasanya check perut.aku sampai ngantuk tersengguk2..sampaikan my b mai jenguk aku la..ya laa lama sangat duduk kat KKIA tu...nasib dalam 15 minit dia sampai turn aku dah.rupa-rupanya ada MA buat praktikal..nurse mintak kebenaran nak bagi MA tu dengaq heart beat baby.aku izinkan ja..ada 2 orang MA lelaki.yang nak tergelak nya 2-2 orang takleh dengan heart beat baby aku..haahaa..nurse tu sampai naik heran..depa kena letak satu alat apa tah kat perut,then dengaq melalui corong tu la..sampai ke sudah depa tak dengaq..last2 nurse guna alat biasa yg macam speaker tu..haa baru la dengaq.baby pun asyik godek2 sebab dah lama sangat dok tekan dia..baby aku ni pantang skit orang letak tangan lama2 atas dia..memang dia godek tak berenti la..tambah2 kalo nurse tanya,baby banyak gerak tak?aku angguk kan ja..behtu bila nurse pegang2 dia diam..dok cari jantung pun dia diam..tapi bila dah dapat haa jenuh berombak perut.. ;p

No comments: