Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

check up 38 weeks

hurm check up kali ni aku rasa macam cepat ja abes.tapi rupa2nya lambat jugak..hehe..punya la malas nak menunggu.tapi kali ni agak terkejut nurse cakap berat aku naik 2.3kg dari seminggu yang lepas.biaq betoi?baru timbang ja kemarin berat maintain ja.hish penimbang depa gelong la ni..memang nurse2 situ komplen kalau naik ramai2 bacaan dia bole lari..so nak tak nak kena la aku pi check berat selang sehari.hadoiii malasnya aku.behtu nurse cakap kaki aku nampak mcm bengkak skit..yang lain2 suma ok laa..

so 9 feb aku pi la plak timbang berat..turun 800gram..yang lain suma ok..nurse bebel plak berat aku turun banyak dalam masa 2 hari..hello?!kan aku dah cakap penimbang tu gelong..nurse cakap aku ni tak lalu makan ka berat turun mendadak.aku cakap la "ish kemarin dulu saya mai kata berat naik 2.3kg sebab tu kena mai amek berat lg arini."baru dia terdiam tengok buku aku..haishh..

11 feb pi lagi,turun 400 gram plak..tapi kaki bengkak skit.yang best arini ari jumaat so x sampai setengah jam pun.sebab ada 3 orang ja..hehe..masa ni KKIA bukak 8-9 pagi ja sebelum depa pi melawat ibu bersalin di rumah.lega aku asyik turun ja berat badan..
erk tapi esok ada check-up kat PMC lak..haih macam banyak kali ja aku kena pi hospital ;(

No comments: