Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

37 weeks

minggu ni dah 37 minggu.kemarin konon2 aku amek la cuti..sebabnya dalam plan pagi tu nak pi KKIA buat weekly check-up then teruih pi PMC la kan..di KKIA seperti biasa nak menunggu check perut yang lamanya..dalam 11 lebih dah abes.alhamdulillah semuanya ok..so next monday plak la aku kena pi kalau tak bersalin lagi.hehehe..

lepas balik dari KKIA,singgah maxis centre kat kanchut.nak tengok2 promotion BB maxis.agak murah la sebenarnya walaupun BB tu yang paling koman di antara semua BB.hehehe..aku tak kesah sebab aku ni tak brapa meminat gadjet2 ni.takat bole guna sms and call pun dah cukup.niat di hati tahun ni memang nak beli tipon baru tahun ni.so alang2 promotion BB ni kira dah murah sangat,baik aku sambaq.hari kamis lepas dah pi tanya maxis centre kat star parade,depa kata if tadak no.maxis kena register no.rm50.oo..so kat kanchut ni aku pi tanya teruih la mcm mana nak pakai pakej yang dia tawar tu.tau tak apa jawapan staff maxis yang nama nadzirah tu "pakej ni orang yang ada line maxis ja bole pakai,tak bole register no.baru"aikkk aku mcm blur2 lak.abaq kat my b..dia kata jum pi star parade balik..so kat star parade aku tanya staff nama fisha ni.dia cakap kalo tadak line,kena register no.baru..aku cakap la staff maxis kanchut kata pakej ni valid untuk pengguna maxis ja yang lama ja.dia mcm heran..dia cakap ish tadak la..staf tu cakap macam tu sebab sana tadak stok kot..hmm panas betoi aku kena tipu hidup2 dengan staf nadzirah tu...kat maxis star parade pun tadak stok.so dia call bos dia tanya..bos dia cakap kalo esok tak sampai,seminggu lagi baru sampai sebab nak cuti raya cina ni.tapi bos dia memang dah order dah,tunggu ja laa bila stok tu sampai..hehe...so aku dalam mode menunggu la ni ;)

dah setel suma tu dalam kol 3 lebih..kol 4 petang nak pi makan kenduri plak kat umah abg syam.adik dia kawen..so tak sempat gak aku nak pi PMC..hmm aku memang dok rasa dah ala2 sakit pinggang,sakit perut,sakit macam2 ni..perut pun ala2 dah turun ke bawah skit..so orang tua2 yang jumpa aku kat kenduri kata macam tak lama dah ni..hihi..tak sabaq plak aku ;D

No comments: