Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

salam ramadhan

alhamdulillah minggu ni aku dah cukup 3 bulan ;) moga baby di dalam semakin kuat dan sehat ya..alahan aku masih mcm tu gak..cuma skrg ni makin kerap.khamis lps my b bwk semua staf dia pi mkn seafood kat kuala perlis.aku pun makan la nasik dlm 1 senduk gitu + lauk2 yg sedap..rasa2 mcm dah ok mkn nasik..skali sampai di umah,teruih keluaq suma yg aku makan ;( owh nmpk gaya mmg perut ni x bule menerima nasik lg.sabar ja la.skrg ni plak time tgh ari mula la aku rasa meloya2,pening..mcm nk pitam pun ada ;( so time lunch mmg wajib aku beli fresh orange kurang gula utk elak aku loya2..stakat ni mmg berkesan..syukur gak aku x terliur dgn asam2 ni..takat oren dan prune ja yg aku lalu if benda masam2..

esok bulan ramadhan akan bermula..moga aku dpt berpuasa..tp if x berdaya nk wat mcm mana..kesian baby kalo x cukup zat..td ptg beria2 aku nk pi terawikh..skali blk keja aku muntah n pening2..teruih terpeleot ataih katei ni..sedang menunggu my b blk dr terawikh n belikan aku roti canai..

No comments: