Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

check up kali ke-4

arini pi KKIA sekali lagi.kali ni untuk scan plak.dlm otak ni terbayang2 sat ja kot scan arini ;p..haha..sampai KK before 8 am lg.skali tgk giliran mak aaiii no.24!urghhhhhhhh..pasti lama aku nk tercongok.dlm 8.30 sampai turn aku untuk cek tekanan darah dan berat.dan arini berat aku turun lg 300g!whatttttt???biaq btoi penimbang ni.nasib nurse x kata apa2..lps tu aku pun tunggu la turn aku kat dpn bilik doctor.time aku pi tu mmg x ramai org pun.wahh besnyaaa dok ingat dlm sejam abes la aku kat sini.

rupa2nya itu semua khayalan..hahaha..hamek kau!2 stengah jam aku tercongok kat depan tu.aiseh walopon aku org terawal duduk,nurse tu ikut no.kad plak.maknanya aku org no.24 x termasuk dengan baby2 lagi.hadoiiiiii bercinta sungguh aku dengan kerusi kat situ..huhuhu..gila boring aku..sakit pinggang,kebas bontot..

sampai turn aku nasib doctor x bising pasal berat aku.then dia kata disebabkan paras gula dalam darah aku tu hampir di atas line,aku kena repeat skali lg bila sampai minggu ke-28..urghhh..then doctor kata arini dia nk scan tgk fetus mcm mana..gabra gak aku samada sehat ka tidak baby ku ini..alhamdulillah!syukur ya allah baby aku dah besar skit dah..hihihi skrg ni dah 5.5cm ;)doctor pun ada tunjuk panjang baby aku ni..tp x brapa nk clear sgt la..nanti la aku bawak my b pi scan kat luaq..mesti dia excited nak tgk..kalo tidak minggu ni dia nk ajak aku pi scan tgk baby berenang2..hihihi..sabaq noo my b nanti kita pi scan oke? ;) yang lain2 xdak apa2..cuma aku mintak ubat angin kat doktor sbb masalah angin aku ni ja..pastu next check up aku 15/9 nanti..lepas raya..adakah berat aku akan naik?akan ku makan puas2 time raya nanti..heeee..

1 comment:

teratakcintakita said...

laaa...muuuunaaaaaaa.... dh ber-baby rupanya... lambat betul akak ni tahu..apapun ..tahniah Muuuuunaaaaaaaa...!