Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

bla bla bla

wahhh mood untuk menulis dah datang.tapi nak tulis apakah?hehehe..owh weekend lepas aku agak sebuk la.ari kamis malam,deting sekejap ngan my b.sebab dah lama sangatttttt x deting di waktu malam bersama my b.semenjak pregnant ni,malam2 aku dah rasa malas nak buat apa2..hanya berbaring dan melelapkan mata bila dah balik dari keja..so kamis malam tu amek kesempatan pi bayaq bil celcom dan lepak2 sekejap di oldtown white coffee..time lepak2 tu macam biasa la aku ni..banyak sesi meluah perasaaan seharian hari kamis tu aku buat apa.aku rasa dah jadi macam acara wajib aku cerita suma benda yang terjadi sepanjang ari kat my b.aku bergosip ka,apa2 yang tak puas ati ngan org keliling dan benda2 lawak suma aku cerita..benda yang tadak kena mengena dengan my b pun..hihihi..dan macam yang aku kenal my b 5 tahun yang lepas,dia memang sentiasa akan dengaq punya..haha..kalo aku x cerita plak,dia yang sebuk2 tanya perkara2 harian yang aku lalui..aku rasa aktiviti ni banyak membantu kami.sebab aku ni kalo merajuk or terasa ati dengan my b memang aku akan diam membisu.so dia bole perasan dah perubahan aku..kalo seharian aku x cerita apa2 tu ada la yg x kena..hehehe..

ari jumaat aku kat taman nuri macam biasa la..memasak!ummi memang serah kat aku tugas dapoq kalo aku kat umah..sebab dia tau kot if kat taman uda aku jarang masak..hahaha..so aritu my b nak makan udang lipan celup tepung.yang aku rasa my b ni ngidam nak makan udang lipan la ni..dah 2 minggu pi cari udang lipan kat kuala sungai..hishhh susah sangat my b ni nak pi cari bahan mentah ni.sanggup pi cari tu mesti ada yang luarbiasa..siap request lagi nak makan masak camna2..haha..lepas smayang jumaat,pi ikut my b kat showroom baru..nanti aku buat entry untuk showroom tu.malam tu pi pacific sebab aku dpt sms butik ANAKKU buat sales.aku nak cari baju siang hari utk my baby dalam 2 helai and beli hadiah untuk my maksu yang baru dapat baby girl 3 minggu lepas.whoaaa memang rambang mata aku kat butik tu.sebab terlalu murah la..hee hee..aku sampai cakap kat my b rasanya baby nanti asyik pakai baju brand ANAKKU ngan DISNEY ja la..rasa berbaloi2 plak jadi member card ANAKKU.. ;)

ari sabtu pi melawat mak su aku sebelum pi showroom my b..seharian lepak di situ..en.errie dan wifey yang cantik pn.hani pun singgah sat kat showroom..ada gak usya2 kasut tp semua x berkenan...sekarang ni aku asyik sakit tapak kaki ja..hmmm kena cari kasut yang sesuai la..

No comments: