Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

19 weeks

yey!sat saja skrg ni dah 19 weeks! ;)
dan esok akan genap menjadi 20 weeks..hihi best2!nak ajak my b pi scan la sbb last sekali pi scan dlm 3 bulan mcm tu..then ingat dlm 4 bulan nk pi scan gak tp sbb baru rasa gerak skit2 ala2 butterfly gitu,aku tangguh sampai la dah bule rasa baby aktif..
alhamdulillah,dalam 19 weeks dah rasa bunyi duk!duk!duk!..dalam 28hb sept cenggitu la tetiba time wat keja kat ofis tu rasa duk!duk!duk!tersenyum ja aku sbb ni la 1st baby menendang!yeay!skrg ni tiap2 ari dok tunggu ja dia menendang.if lepaih makan ja akan terasa sgt la..
and owh,kerapnya nk tershee-shee..haih kdg2 lps shee-shee pun masih terasa lg..hihi..dah cakap kat my b nak pi scan..tp dia tgh pikiaq2 samada nk tau jantina ka dak..bes gak katanya if surprise kan..aku x kesah ja pun..janji sehat sempurna sifatnya ;) jantina tu serah pada yg Esa..my mom pun cakap aritu,toklong aku (pakar sakit puan kat KMC) penah larang jgn scan jantina ni.sebab dia kata ada sesetengah org tak dapat terima hakikat..time scan nampak lelaki,bila kuaq tup2 pompuan..toklong cakap ni semua kuasa Allah..doktor pun hanya dapat ramalkan ja..aku ada tanya my b,dia ada teringin nk dapat anak apa2 ka?dia cakap,x pikiaq pun jantina anak.janji Allah bagi rezeki sehat dan sempurna ja..

No comments: