Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

perihal september

alhamdulillah kita dah berada di hari yg ke-19 syawal..hehe lama sungguh amek masa nk update blog ni..malas sebenarnya.then sebuk ngan hal ofis..13hb sept lepas aku pi wat monthly check-up..hmm kali ni tadak la kena tunggu lama..maybe sbb check benda2 biasa ja..mula2 timbang berat..masih turun 200gram..lps tu buat ujian air kencing ngan darah..HB aku ok dalam 13 mcm tu..baby pun ok ja..nurse plak dok bg nasihat pasai breastfeeding..
aku mmg tekad pun nak BF sendiri.la ni tengah dok menambah ilmu utk BF..owh aku pun berkira2 nak guna cloth diapers la..tp masih dalam proses menambah ilmu lg ni.maybe buat permulaan selang seli penggunaan CD dan DD ni..

raya baru ni alhamdulillah..berjalan dengan lancar..lama gak aku cuti raya..best rasanya dok umah lama2..tahun ni x buat openhouse pun.tp sama2 nak mai bule ja mai..sbb nya aku x larat nak masak2 mcm thn lepas..biskut raya pun sejenis ja aku buat..

aku syukur sebab raya kali ni dapat bertemu saudara2 jauh dan juga bermaaf2an dengan org yg penah aku terasa ati dulu..syukur alhamdulillah ;)

No comments: