Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2 bulan

hoh 2 bulan di alam baru?amboi cepat sungguh masa ni bejalan.aku rasa mcm baru abeh penat wat kenduri jaa..rupa2nya dah dua bulan aku masuk alam lain ni..aku rasa x byk sgt lgpun hidup aku berubah.tanggungjawab aku utk rumahtangga pun x banyak mana..hihi..aku masih lg dok deting ngan hubby aku setiap ptg dan malam..dulu susah nk deting berdua..lani deting la sampai pengsan pun kan,xdak sapa nk larang..

2 bulan?masih steady lg.masih huhahuha lagi.dan ayat2 seperti 'dah ada isi blum',aku gelakkan jaa..releks la,bg chan la aku honeymoon lama2 skit..hihihi...erm honeymoon pun x pi lagi ni..bg aku x penting sgt pun..yg penting masa dan kualiti yg kami lalui la ni..

2 comments:

syahadah said...

ingan 2 bulan hem hem hem...citt!!suspen jekkk...yep..akak bisness tu skrg..skrg dah operasi...tapi akak kerja kat umah ..yg lain SIl dan hubby yg buat

NY Neko Kawaii said...

:) takpe...honeymoon tu...quality time is the best :)