Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

peristiwa sebelum hari raya

arini last day before cuti ari raya..so mood nk wat keja tu agak bekurangan la..hoho!neway,arini gak genap 4 tahun pemergian arwah tokwan aku..rasa mcm baru ja arwah pegi..time tu aku kat ums..pukul 3.15 ptg adik aku kol ckp tokwan dah xdak..time tu aku tgh sebok kat dewan u,ada function..apalagi nangih kat situ gak la..seb bek ada abg long-my pengerusi majlis tu..dia yg tlg booking tiket flight ptg tu jgk blk ke kl..kat kl my bro in law amek n bwk aku balik kedah..smpai umah tok aku dh kol 4pg..aku tgk ja jenazah tokwan aku mcm x caya ja dia dh xdak..sbb 1-2 weeks before tu babah aku kol bg aku sembang2 ngan dia..time tu anak2 tokwan aku dh tau dh yg dia xkan idup lama..mmg suara dia time tu lain sgt..aku pujuk dia mkn,tp dia xmo..ckp letih sgt..my tok kata a week before dia meninggai tok aku pg2 lps subuh slalu bermaafan-maafan dgn tokwan aku..depa tau yg ajal dia makin dekat,semua dah sedia menanti..cuma aku yg jauh ni ja yg xto,depa xmo bg aku susah ati.tp sehari sebelum dia meninggai aku ternmpak2 susuk badan dia kat pekan labuan..terus aku kol nunie,cousin aku tnya pasai tokwan aku..dia kata tokwan ada kat spital..aku decide nk balik jenguk dia la ari jumaat,tp dia dh meninggai pada ari rabu..
last few days,aku teman tok aku pi pekan cr brg..dia ckp nk cari pewangi sbb arwah tokwan aku suka wangi2 ni..aku pon ckp la ari isnin ni cukup 4thn la kan tokwan pi..teruih tok aku nangis..cinta dia kat tokwan aku masih kuat..cinta smpai mati..semoga tuhan temukan mereka di sana nnt..~al fatihah utk arwah tokwan aku~

esok ari jadi aku..yey2!tp thn ni my b xdak la nak celebrate sbb arini dia betolak blk ke kelantan..sempena ari raya yg mulia ni,aku mohon seribu kemaafan dan keampunan ke atas salah silap aku kepada semua umat manusia..aku x sempurna dan ada juga kekurangan..harap2 kesilapan aku diampunkan..~selamat ari raya~

No comments: