Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers
hoho!seb bek cpu aku leh siap arini..dpt la aku setel keja yg makin menimbun tu..tp smpai ja opis td,bermula laa keja aku nk ubah tempat aku duduk tu..my CEO x puas ati plak dgn environment tmpat aku tu..tu laa dulu sblm pindah plan bilik aku tu mcm lain,tup2 dia ubah plan..kan dh jd cempegha dh opis aku tu..so td dgn susah payahnya aku atoq blk laa tempat aku tu..tgk2 dh koi 12 tgh ari..lama gak rupanya aku dok atoq tempat aku..elok dh abeh,nk berehat la sat..tgk2 ada plak supplier mai amek cek..siap sembang2 lg..then lps kol 1 baru aku bley rehat..baru laa aku bley ngadap pc ni..ym ngan check apa2 yg patut..xdak apa2 yg menarik pon arini..ptg pi bazar laa..arini aku bebukak dgn nasi kerabu kelantan..perghh..dh lama ngidam..my B, saya teringin laa nasi kerabu mama wat..hikhikhik!

2 comments:

Flaren's World said...

weh,aku br pindah opis ari ni gk.tak mengemaih lagi ni.dok rasa esok kena p opis kemas la.jommm weiiii tolong aku kemas.hahahahaahha

munna said...

hahha..baru ang tau betapa seksanya pindah opis..