Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

wmhail 1 tahun 9 bulan

Syukur ya allah..alhamdulillah genap wan muhammad hail 1 tahun 9 bulan..memang sekejap masa berlalu..

Sesibuk mana pon aku alhamdulillah masih belum lg berenggang dengan hail..tiap2 malam dok tidoq bawah ketiak lagi..hehe..

Siang2 hari pon time lunch ja mesti pederaih balik umah..kalo x balik rasa rindu sungguh..kalau org tanya ummi balik keja pukui brapa hail mesti jawap pukui 1..haha

Pagi2 sebelum pi keja kadang2 tu buat perangai gak dia..nak susu la jangan pi la..tapi aku akan cakap 'ummi pi keja sat..satgi pukui 1 ummi balik' dia angguk2 then ok la..hehe..

Sekarang ni memang nak perhatian lebih..pantang aku cakap dgn sapa2 mesti dia pun kalut sama naik dok panggei ummi ummi ummi..kadang2 geram gak sebab rasa mcm dia menyampuk..tp sebenaqnya nak perhatian..macam aku tengah tulis ni,tak berhenti mulut tu dok panggei ummi ummi..hahaha..

Sekarang ni dah pandai buat ayat..tapi masih pelat la..aku dok perati dalam ayat 3 patah perkataan dia dah terer macam ummi pi keja..kadang2 kalo lebih tu dia just sebut hail nak nasik teloq busss..hail nak makan nasik dengan teloq rebus la tuu..haha..sebab aku slalu latih dia bercakap guna ayat penuh..dia sebut sepatah2 and aku akan buatkan ayat..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: