Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

stress

pesal aku rasa malas gile nak update blog ni..haahaa..nampak bersawang dah blog aku..actually byk menda yg berlaku sebenarnya..aku nk citer tp tu laa...pegang je keyboard ni teruih lupa suma ayat..kekekke..kalo x dulu bukan main lg mncurah perasaan dlm diari everyday tauuu..laju ja tulih..now nk pikir ayat pun kena berenti 2-3 kali..

aku stress sebenaqnya kat opis ni..erm dah ujung2 tahun besa la nk kena closing account..tp tetiba disebabkan ada masalah staf kt tempat aku ni,aku nk kena tanggung keja org lain..hohhh?tgn 2 tapi buat keja utk tangan 6..adusss..aku bukan nk membebel panjang tp disebabkan keja org lain,keja aku terbelengkalai..ari2 sempat buat cek ja..yg lain suma aku tolak tepi..mlm2 balik umah baru leh wat keja aku punya..aduss..penat aku kalo mcm ni..kesian gak kat bos aku,susah nak cari pekerja yg btul2 berkelayakan ni..if berkelayakan pun perangai hampeh watpa kan..arap2 aku tabah la hadapi dugaan keja utk sebulan ni..

No comments: