Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2009 ke 2010

alhamdulillah minggu ni dah masuk minggu terakhir dlm tahun 2009.bulan disember ni bulan badan aku jd bulat.haha kenduri merata cerok..ramai membe2 my B kawen dlm minggu ni..paling bes ari sabtu lepas la(26/12) sbb aku ada 5 kenduri..bes tau walopon penat makan..arini patutnya org suma cuti ganti krismas tp company aku x amek pun.so nganga la aku kat opis ni..haihh..
ermm 2009 ni byk kenangan bes dlm idup aku sebenarnya.yg kenangan x bes tu xmo crita la..watpa nk dikenangkan..

paling bes sbb status idup aku dah bertukar.dari sorang menjadi berdua.tapi untuk bertiga tu blom ade rezeki ;)..xpa tu suma ketentuan tuhan,kita hanya berusaha.yg besnya majlis aku pada bulan 5 tu menjadi sejarah buat family aku.dalam family belah babah,aku dan 2 org sepupu (nunie dan suriani) umur sebaya..mmg kamceng la 3 org ni..tup2 kami ni pun kawen sama bulan gak..benda ni mmg x dirancang pun..hihihi..alhamdulillah nunie dan sue dah jadi mak buyong..kuikuikui..sorang lg sepupu aku,bangchik & wife pn.zahra pun sama gak kenduri dlm bulan 5.zahra ngan aku masih lg dlm mood berhoneymoon..haha

owh tahun ni gak anak sedara aku dah bertambah sorang.anak ke-5 along-aku-yg-aktif tu-muhammad syiham bin hisyam..hihi montel sungguh syiham ni ikut baka angah dia yg ni..hihi..

montel kan?hihi..

erm tahun ni gak aku dan enchek B syukur sgt2 dgn kurniaan rezeki oleh allah SWT.alhamdulillah walopon byk ranjau duri my B kena lalui untuk setup bisnes dia,sampai pernah nk surrender tapi tuhan tu maha adil..setiap dugaan yg DIA berikan, akan ada ganjaran yg setimpal..tapi aku dan my B sentiasa beringat,x selamanya kita akan berada di atas,selalu la renung2 yg di bawah untuk kita bermuhasabah diri..aku pun x amek port sgt dlm urusan bisnes my b..kalo dia perlukan tempat nk luah masalah,baru aku bg pandangan..sbb bg aku,urusan bisnes my b x perlu la aku masuk campur..cukup la sekadar aku bantu apa yg patut bila diperlukan..lgpun ramai staf dia yg bule bantu my b dan syam..syukur alhamdulillah..

No comments: