Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

tahun baru maal hijrah dan 2009

salam maal hijrah!thn baru.azam baru.aku pon berdebaq2 sebenaqnya bila masuk thn baru ni..insyaallah thn ni status diriku akan bertukar..bagaimana ya rasanya bila menggalas tanggungjawab yg lebih berat dr la ni?dok tgk pengalaman org sekeliling membuatkan aku berpikiaq byk kali gak.kadang2 rasa mcm x bersedia,tp pabila lama dok pikiaq2,aku rasa masanya dh tiba.aku perlukan perubahan dalam hidup.tp sebenaqnya x perlu la tggu thn baru utk berubah..bila2 pon bole berubah..cuma thn baru ni aku akan membuat perubahan yg besaq laa..harapan aku biaq la aku sentiasa di landasan yg betul,berjaya dunia akhirat,dpt menjalankan tanggungjawab dgn sebaik mungkin sbg manusia dan hamba Allah SWT,murah rezeki dan diberkati serta diberikan kesihatan yg baik.insyaallah.

No comments: