Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

bulan akhir 2012

Hari hari terakhir di 2012....
hehe sebenarnya 2012 ni tak memberi banyak impak dalam hidup aku sangat..
bosan rupanya hidup aku ni..hehehehe

cuma yang tak bosan kehidupan berumahtangga sebagai isteri dan ummi...alhamdulillah..
sebagai pekerja aku rasa tahun ni prestasi aku menurun sikit..sebab aku tak sesibuk macam dia tahun 2011..sangat releks dalam pekerjaan aku..harap-harap 2013 ada la projek baru yang mencabar..

2013 banyak perancangan sebenaqnya...sangat banyak...perancangan aku sebagai isteri untuk menambahkan pendapatan keluarga,perancangan aku sebagai ummi untuk melihat hail membesar dengan sihat dan perancangan aku sebagai pekerja untuk lebih organize dalam bab-bab ofis ni..hehehe..


No comments: