Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

~MISS ROSE~

entri ni khas untuk produk MISS ROSE!

hehe.aku ni dah lama tertarik dengan miss rose ni.sebab ada gak membe2 jual kosmetik ni.tapi tu la asyik tengok dan tengok dan tengok tapi tak beli2 pun ;p tetiba maszlavista upload produk ni kat blog zone chanteq shoppe .aku usya2 sekali tengok mai aii murah lagi harga masz ni.terus dengan senang hati aku sambar eyeshadow & eyeliner MISS ROSE! dalam 2 hari sampai la parcel tu:




teruja aku bila parcel ni sampai!

phew!pembalutan yg sempurna



sangat teruja dengan eyelinear ni.aku rasa tiptop eyelinear ni.aku ada guna brand e*****o tapi bila kita sapu berulang kali,dia jadi kelabu.sapuan tu jadi hilang n kabur.memang frust!tapi dengan eyelinear MISS ROSE ni aku sapu 2-3 kali pun masih pekat dan hitam.sesuai la sangat dengan aku ni yg bilamana pakai eyelinear kadang2 ok kadang2 tak.haha tengok tangan aku la menjadi ka tak aritu.tapi so far,eyelinear ni tak buang masa aku banyak sangat.thanks~


yeah ni bole call/sms zone chanteq untuk tempahan


jeng jeng jeng.packaging yang menyelamatkan barang ni dari retak seribu! ;p


yeay!sangat teruja aku tengok color2 ni.dengan packaging yang sempurna,alhamdulillah semua condition tiptop!terpikir gak aku kang nanti retak seribu lak eyeshadow ni sebab dari kl-kedah macam2 bole jadi wooo ;p/alhamdulillah semuanya selamat!


ni aku test eyelinear.superb!


nampak?herot petot garisan hahaha.sebab tak sabar tunggu balik aku terus pakai ;p


ni aku guna eyeshadow & eyelinear MISS ROSE.sapuan dia memang cantek.rasa ringan.eyelinear pun tak terasa kalo pakai.warna memang tahan lama.nak cuci pun senang takyah susah payah nak gosok menggosok mata weh.




No comments: