Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

my precious time

entri kali ni aku nk letak gmbaq aku bersuka ria dgn kekasih2 ku..jgn risau my b mmg tau dah sapa mereka..hahah..ari sabtu my b keja,so aku tercongok ja kat umah..jadi aku pun menghabiskan masa dgn membe2 aku ni ha..kalo dok ngan depa ni rasa mcm anak2 dara lg..huha sana sini..hihihi..tp masa huha aku ikut ofis hour my b la..bila my b balik keja aku huha dgn dia plak.. ;)
my b pun x kesah aku kuaq ngan membe2 aku ni..lgpun kami mmg ada masa sendiri dgn membe masing2..kdg2 my b kuaq dgn geng dia,aku plak kuaq ngan geng aku..walopon dah kawen still ada masa ngan membe2 yg lain ;)



McD bersama membe kamceng aku



perghh byk sungguh makanan



secret recipe bersama falena and fieza



me and fieza



me and falena



fieza and azza

I LOVE THEM!

No comments: